Bericht
door buggy's4sale » di, 20 dec 2011 11:51
Sta me dan even goed toe mijn verhaal uit de doeken te doen... Want zoals u aanhaalt alles te krijgen waar u voor betaald hebt klinkt compleet anders dan dat u van mij nog één zeteltje moet krijgen en 2 smalle stalen velgjes...
Onze onmin waar u mij openlijk over aanvalt mag evenzeer duidelijk vermeld worden.
U komt bij mij een motor kopen... Ziet een Vanclee liggen die op een aanhanger ligt vanwege juist terug van de spuiter en vraagt of ik deze verkoop. Ik zeg dat ik dat wil overwegen voor 5000 euro. Ik omschrijf de stukken en wil ze u tonen. De koets en het chassis ziet u ter plaatse. U wil zelf de stukken niet zien en beslist à la minute deze aan te kopen zonder er maar één blik op te werpen verder. Ah ja, een Vanclee met originele papieren voor dat geld !!! U geeft me een voorschot (kleintje, want u was er niet op voorzien uiteraard) en beloofd in de loop van de week nog wat bij te brengen omdat ik toch wel iets meer wil dan enkele hondertjes omdat ik hem bovendien nog zes maand !!! moet stallen voor u wegens plaatsgebrek. Ik had hetzelfde probleem, daarom dat ik hem uiteindelijk verkocht. Ik heb een garagebox gehuurd (daar waar u hem uiteindelijk kwam afhalen). Ik heb u dan niet meer gezien voor het saldo... ook niet achter gevraagd, doch dit terzijde. Dan ben ik u beginnen bellen in augustus wanneer u er eindelijk om kwam. Dan drie afspraken verder komt u hem halen. Dan pas begint het gezever. Primo : ik zou gezegt hebben dat het interieur perfect was. Dit kan mijns inzien niet want ik heb toen gezegt dat ik één zetel had binnen gedaan om een mal te laten maken voor de bekleding. Deze zetel was toen nog niet ter plaats bij de afhaling (klopt) en heb ik nu nog niet in mijn bezit. Daar heb ik al wel 10 keer voor gebeld... en daar blijf ik achter gaan. En er ontbraken 2 smalle voorvelgjes !!! Ik heb beloofd u deze te bezorgen.
Maar dan van uw kant begon het gezever ook. U had al spijt van de aankoop (dat u veel te snel en te impulsief had gedaan zonder nakijken - tevens elders hier op het forum teogegeven en te lezen) en begon het. Krasje hier,krasje daar. Scheur in de zetel van de wagen van 40 jaar oud... dan wou u mijn porsche adaptors er bij voor het 'ongemak'.... Dan heb ik u zelf voorgesteld een nog goed chassis dat er stond ook kostenloos mee te geven...
Dat de koets na restauratie en het bijplaatsen van zijbeschermers niet perfect over het chassis viel kan ik ook niet weten. Als we normaal hadden gehandeld zoals iedereen - zien - kopen - kon ik daar nog achter gaan om dat te laten recht zetten. Als u hem geen blik waardig gunt en direct koopt zonder te zien kijk ik het ook niet verder na en is het een half jaar leter te laat. We hadden dat trouwens ook niet kunnen zien, soit.
kijk, mijn fout in dit is dat ik heb beloofd achter die zetel en die twee stalen velgjes achter te gaan. En dat ik die nog niet heb. Ik verwacht en hoop deze zeker tussen dit en twee weken te bemachtigen en ga ik die afzetten te Boom zo als afgesproken. Dit duurt idd te lang, toegegeven. Maar het is ook zeer moeilijk met die persoon af te spreken die de zetel heeft.
Maar noem mij geen bedrieger, geen woekeraar of wat dan ook.
Als u niet akkoord bent met mijn prijzen, so be it. Als u elders de zaken goedkoper vind, koop dan gerust daar (niet voor niks dat toen u vroeg of ik nog iets te koop had dat ik zei NIKS) ! U zei dat ze u slechts één keer in het zak kunnen zetten. Wel, idem voor mij. Ik verkoop amper of zelden iets hier. Ik verkoop op Ebay en daar heb ik over de lijn van ruim 6 jaar nog steeds 100 % correcte feedback, met ruim 250 personen en ruim 290 verkopen. Dat zegt me meer dan uw mening nu. Dreigementen over mij eens tegen te komen vind ik niet geplaatst op een forum. Ik zou eender zeggen dat u uzelf eens gaat tegen komen.
Maar nogmaals bij deze, schriftelijk, en plein public, ik ga achter die zetel... u had mijn woord, en nog steeds. Sterker nog, ipv hem in Boom af te geven kom ik hem bij u brengen. En de eerste beurs, of de eerste advertentie die ik zie van iemand die twee velgjes te koop heeft ga ik ze halen.
Voilà, u hebt mij publiek 'aangepakt' op een plaats waar het niet gepast is. Ik hoop als u de zetel en de velgjes krijgt u dat dan ook evenzeer publiek recht zet.