Buggy/baja achterbumper met of zonder Buggy Whips

Alle Volkswagen en Porsche onderdelen

Moderators: Boxer, Exon

Plaats reactie
Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Buggy/baja achterbumper met of zonder Buggy Whips

Bericht door Manx » zo, 26 feb 2012 09:08

I.v.m. andere uitlaat is mijn buggy/baja achterbumper/motorkooi te koop.

De bumper/motorkooi heeft een mooie zwarte poedercoating en verkeert in uitstekende staat. Bumper/motorkooi is voorzien van montage stukken en heeft een aparte montage stuk voor een buggy whip (of wat anders).

De Buggy Whip is een lange, glasvezel versterkte stengel, met bovenin een lampfitting en een rode vlag met witte tekst "BUGGY WHIP". De Buggy Whip is inclusief bevestigings materiaal en stekker aansluiting.

Ik heb twee (!) BWs voor je liggen: eentje van 150 cm en eentje van 250 cm lang. Kortom, een whip voor elke gelegenheid... :wink:

Voor de bumper/motorkooi vraag ik 150 euro; de twee buggy whips kosten samen 100 euro.

Prijs voor bumper/motorkooi + beide buggy whips is 200 euro!

Voor degene die wil weten hoever de motorkooi 'uitsteekt', heb ik de motorkooi op z'n (achter)kant gezet en gemeten vanaf de onderste bevestigingen punten tot aan de grond (uiterste achterkant): totaal 67 cm zoals deze nu is 'ingesteld'.

De kooi is eenvoudig in te korten, door de buizen van de kooi aan onder en boven evenredig af te zagen/slijpen. De bevestigingen punten zijn losse flenzen met gelaste buizen van een kleinere diameter waar de kooi overheen wordt geschoven. Om de boel vast te houden, heb ik gaatjes in de buizen gemaakt en daar vervolgens een boutje doorheen gehaald om de boel te borgen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Manx
Elite
Elite