Sleutelhanger miniatuurtjes

Alles over miniaturen en modelbouw

Moderators: Herman Schroons, Boxer, Exon, J.G.

Plaats reactie
cris_blitz
Site Admin
Site Admin
Contacteer:

Sleutelhanger miniatuurtjes

Bericht door cris_blitz » di, 14 mar 2006 07:02

.
Iemand interesse in sleutelhanger miniatuurtjes ?

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Deze en talloze andere modellen : HIER TE KOOP
.

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Re: Sleutelhanger miniatuurtjes

Bericht door Manx » zo, 23 jul 2006 23:32

cris_blitz schreef:Iemand interesse in sleutelhanger miniatuurtjes ?
Tja, het is natuurlijk voor niemand een verrassing, maar dit zijn gewoon Hot Wheels modelletjes met een kleine ketting en een sleutelhangerring. Je bent echt niet lekker als je daar rond de 10 USD + verzendkosten voor gaat betalen. Bovendien is dit een zeer kwetsbare sleutelhanger met dat plastic ruitje en rolbar.

Ik heb zo'n 20 van deze modelletjes gehad (inmiddels 7 van weggeven aan kids, Henk Hendriks en James Hale). Ze kostte mij gemiddeld 1,50 euro! Je kunt ze overigens in Holland nog steeds overal vinden bij de diverse speelgoedzaken (Bart Smit, Intertoys, Blokker en zelfs bij Zeeman). Even goed in die bakken zoeken: mijn kids doen dat altijd zeer grondig... :wink:

Ik weet dat er verschillende kleuren zijn. Ik heb ze in blauw, paars en goud. En natuurlijk eentje gecustomized en in 'mijn kleur' oranje gespoten (zie foto). Heeeej, ik moet nog wat details inkleuren zie ik... :P

Afbeelding

Een aantal zitten nog in blister verpakking, maar de meeste zijn door mijn kids daar uit gepeuterd. Dat kun je ze natuurlijk niet kwalijk nemen, het is immers speelgoed. Om te ruilen heb ik nog 6 paars- en 3 goudkleurige liggen.

Afbeelding

Enfin, aan mijn sleutelring van mijn buggy hangt een stevige miniatuur Manx met aan de onderzijde het Manx logo (zie foto's hieronder). Deze sleutelhanger kan tenminste tegen een stootje.

Afbeelding

Afbeelding

Toegegeven, je moet heeeeeel goed kijken om het logo te ontdekken, maar het zit er echt... :mrgreen:
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Dr Beetle
Expert
Expert
Contacteer:

Sponsor

Bericht door Dr Beetle » ma, 24 jul 2006 11:39

Hey Henny,
Hoe kom jij aan die manx sleutelhanger ?
of hoe komen wij eraan !!!
groetjes Ralph Dr beetle Lambers 8)

Manx
Elite
Elite
Contacteer:

Bericht door Manx » ma, 24 jul 2006 17:17

Dr Beetle schreef:Hoe kom jij aan die manx sleutelhanger ? of hoe komen wij eraan !!!
Het zal je niet echt verbazen als ik je vertel dat ik die al een tijdje terug (1998) van Bruce en Winnie Meyers heb ontvangen.

Volgens mij was het een aantal jaren geleden een club artikel. Ik heb nog even voor je gekeken op de webshop van de Manxclub, maar de sleutelhanger wordt jammer genoeg niet meer als zodanig verkocht.

Aan de andere kant, nu wordt zo'n sleutelhangertje wel iets speciaals... :P
- A buggy produces more smiles per mile than any other car - Bruce Meyers

Plaats reactie